چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

وضعیت بازار مسکن در شرایط بحرانی است در چنین شرایطی برخی بر ای تصورند که با ساخت خانه های ۲۵ متری دردی از بازار مسکن دوام می شود اما نایب رئیس اتحادیه املاک می گوید این خانه ها تهدیدی برای اجاره نشین ها است.

ساخت مسکن

به گزارش همشهری آنلاین، وضعیت بازار مسکن در شرایط بحرانی است در چنین شرایطی برخی بر ای تصورند که با ساخت خانه های ۲۵ متری دردی از بازار مسکن دوام می شود اما نایب رئیس اتحادیه املاک می گوید این خانه ها تهدیدی برای اجاره نشین ها است.

خانه‌های ۲۵متری تهدیدی جدی برای اجاره‌نشین‌ها

داوود بیگی‌نژاد، نایب‌رئیس اتحادیه املاک با اشاره به اینکه واحدهای ۲۵متری، یک تهدید جدی برای بازار مسکن به شمار می‌رود، گفت: با اجرای این طرح، آینده روشنی در انتظار قشر اجاره‌نشین نخواهد بود.

حجت‌الله صیدی، رئیس سازمان بورس شد

اعضای شورای‌عالی بورس، در نشست فوق‌العاده ظهر دیروز خود، به دکتر حجت‌الله صیدی، به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره و رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار رأی اعتماد دادند.

کاهش شکاف ارز نیمایی و آزاد

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست ما این است که نرخ ارز نیما به بازار آزاد نزدیک شود،گفت: قیمت دلار نیما را بالا می‌بریم و دلار آزاد را هم کاهش می‌دهیم تا این دو نرخ به یکدیگر نزدیک شوند.

۱۵طرح جدید پتروشیمی در آستانه بهره‌برداری

مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در سال‌جاری ۲۰طرح بزرگ در صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری می‌رسد که ۵طرح افتتاح شده و ۱۵طرح دیگر هم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید

ساخت مسکن ۲۵ تا۸۰ متری کلنگ زنی شد | جزئیات، قیمت و زمان تحویل واحدها

در بازار اجاره چه می گذرد؟ | گره در کار خانه اولی ها

قیمت فرآورده‌های لبنی تنظیم بازار، تغییری نکرده است

مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه قیمت شیرخام تغییر نکرده است، گفت: در سال جدید تاکنون کالاهای تنظیم بازار بخش لبنیات افزایش قیمت نداشته و درصورت افزایش، تخلف بوده و برخورد می‌شود.

۱۸۰۰میلیارد تومان مطالبات دارو و ملزومات پزشکی پرداخت شد

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ۱۸۰۰میلیارد تومان مطالبات دارو و ملزومات پزشکی به‌حساب ذینفعان نهایی پرداخت شد. باقی مطالبات به محض وصول منابع، از طرف سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

دولت؛ عامل اصلی بنگاه‌داری بانک‌هاست

محمود بهمنی، رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: مشکل اصلی بنگاهداری بانک‌ها، دولت‌ها هستند زیرا که شرکت‌های ورشکسته خود را به جای بدهی به بانک‌ها می‌دهند.

پرورش ماهی در قفس گسترش می‌یابد

سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران از اجرای برنامه توسعه دریامحور و سایر فعالیت‌های شیلاتی با استفاده از ظرفیت جهادی در دولت چهاردهم خبر داد و گفت: پرورش ماهی در قفس گسترش می‌یابد.

چالش توزیع کارت‌های هوشمند سوخت

محمد احمدی، معاون شرکت ملی پست گفت: قرارداد ما با شرکت پالایش و پخش تا پایان سال ۱۴۰۲ بوده و بیش از ۵‌ماه است که پیگیری‌های متعددی برای حل مسائل سیستمی انجام دادیم.

کد خبر 880443
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha